Πέμπτη, 25 Δεκεμβρίου 2014

Ευχαριστώ!

Από 24-12-2014, ώρα 18.00 έως 25-12-2014 ώρα 17.00 κατέγραψε η στατιστική της blogger-Google τις εξής επισκέψεις-προβολές αναρτήσεων στο παρόν δικηγορικό ιστολόγιο μου:
α) δωροδοκία βουλευτή προβολές 232
β) the portrait of my love προβολές 5
γ) η αντιπροσώπευση προβολές 4,
δ) κασέτες για δημόσιο βίο προβολές 3
ε) privacy προβολές 2.
 -------
Χώρες από τις οποίες έγιναν οι επισκέψεις:
α) Ελλάδα 199
β) ΗΠΑ 56
γ) Ηνωμένο Βασίλειο 8
δ) Ολλανδία 6
ε) Γερμανία 5
στ) Ρωσία 2
ζ) Βέλγιο 1
η) Βυλγαρία 1
θ) Καναδάς 1
ι) Ιταλία 1.
Η συγγραφή ενός νομικού κειμένου ήταν, είναι και θα είναι επίπονη εργασία. Χρειάζεται έρευνα πολλή. Μα, αυτή ήταν, είναι και θα είναι η Νομική Επιστήμη. Την υπηρετεί-μπορεί να την υπηρετήσει-μονάχα αυτός που είναι, όχι απλά ερωτευμένος μαζί της αλλά-συγχωρείστε μου τη φράση-καψούρης μαζί της. 
Όσοι με γνωρίζουν, θα έχουν αντιληφθεί πως είμαι ένας ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ. Δε θα επιτρέψω ΠΟΤΕ στον ΛΑΤΡΕΜΕΝΟ ΜΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟ, τον ΜΕΓΙΣΤΟ Θουκυδίδη, να μου απονείμει το ειδεχθές παράσημο του "μόνοι γαρ τον τε μηδέν τώνδε μετέχοντα ουκ απράγμονα, αλλ' αχρείον νομίζομεν [Ιστορίαι, Β' 40].
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ και πάλι τους επισκέπτες-αναγνώστες, ιδίως από την αλλοδαπή, που τιμούν αυτό το νεογέννητο ιστολόγιο με την ίδια θέρμη όπως και τον ΠΟΛΙΤΗ μου.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, για πολλοστή φορά, τον εκλεκτό Δημοσιογράφο των φημισμένων ΑΝΤΙΘΕΣΕΩΝ στην ΚΡΗΤΗ T.V, κ Γιώργο Σαχίνη, για τη συχνή φιλοξενία-συνοδευόμενη από τιμητικά σχόλια- στο σπουδαίο ιστολόγιο του, αναρτήσεων από τον ΠΟΛΙΤΗ μου και από το δικηγορικό ιστολόγιο.
Τελικά το εικοσιτετράωρο των Χριστουγέννων έκλεισε με 331 προβολές!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Addthis