Πέμπτη, 21 Ιουλίου 2016

Επισκέπτες του ιστολογίου (από 1-8-2014).





Το ιστολόγιο αυτό ήρθε στον κόσμο του Διαδικτύου στις 1-8-2014 και όχι βέβαια το 2010 όπως εσφαλμένα αναγράφει η Google Analytics. Αυτό προκύπτει εύκολα από την πρώτη ανάρτηση με τίτλο "αδικαιολόγητος πλουτισμός" (εκεί αναγράφει αρχική σελίδα αλλιώς θα ανέγραφε "παλαιότερες δημοσιεύσεις"), άρθρο μου από σεμινάρια μου στους ασκούμενους συναδέλφους του Δικηγορικού Συλλόγου Ηρακλείου. Η Gogle Analytics ενώ έχει τον αναλυτικότερο επεξεργαστή επισκεψιμότητας έχει μια σπουδαία, τρωτή αδυναμία: μετράει μόνο τις φυλλομετρήσεις όχι τους επισκέπτες. Γι'  αυτό προσέθεσα άλλους δυο μετρητές, τον Flagcounter ο οποίος μετράει και τους επισκέπτες αλλά και τις φυλλομετρήσεις (σαφώς είναι ο κορυφαίος μετρητής λαμβανομένης υπόψη της αδυναμίας της G. Analytics), ο δε Geovisite μετράει μόνο επισκέπτες και χώρες προέλευσης όχι όμως φυλλομετρήσεις. Πρέπει δε να σημειωθεί ότι ο δεύτερος και τρίτος μετρητές είναι ρυθμισμένοι από εμένα να μετράνε ένα επισκέπτη ανά εικοσιτετράωρο όσες φορές κι αν ο επισκέπτης αυτός επισκεφτεί το ιστολόγιο μέσα στο εικοσιτετράωρο! Η εξήγηση είναι απλή: το ιστολόγιο αυτό δεν έχει κανένα εμπορικό σκοπό (επιδίωξη κέρδους) γι'  αυτό και η απουσία διαφημίσεων. Έχει αυστηρά επιστημονικό προορισμό και απευθύνεται σε ειδήμονες της λατρεμένης Επιστήμης μου. Αλλά, τι ευχάριστη έκπληξη! Αν κρίνω από τις 42.698 φυλλομετρήσεις μέσα σε δυο χρόνια προκύπτει ότι έχει επισκεψιμότητα και από μη ειδήμονες! Αυτή η διαπίστωση μου προσδίδει ιδιαίτερη χαρά.
Μέσα στις κορυφαίες, σε επισκεψιμότητα, συμπεριλαμβάνονται τα άρθρα μου: "κοινός τραπεζικός λογαριασμός" (γενικά η πρώτη σε επισκεψιμότητα ανάρτηση!), "η αντιπροσώπευση" (από σεμινάριο μου στους ασκούμενους συναδέλφους του Δ.Σ.Η) και "δωροδοκία βουλευτή (και όχι μόνον)" [το άρθρο μου αναδημοσιεύτηκε, χωρίς να το επιδιώξω, από τα ιστολόγια: Κουτί της Πανδώρας, Τρικλοποδιά και ΤΟ ΓΡΕΚΙ. Αναφερόταν στην υπόθεση του βουλευτή κ. Παύλου Χαϊκάλη]. Επίσης, ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί η πολύ μεγάλη επισκεψιμότητα της σελίδας "Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΟΥ", 500 επισκέψεις!
Θέλω να ευχαριστήσω-ιδιαίτατα-τους επισκέπτες από την αλλοδαπή, ιδίως από την αιματοβαμένη Ουκρανία, που εντελώς πρόσφατα (μόλις πριν τρεις ή τέσσερις μήνες) επισκέπτεται το εξειδικευμένο αυτό ιστολόγιο ανελλιπώς, ερχόμενη, παρά το αργοπορημένο της επίσκεψης, πρώτη από την αλλοδαπή, σε φυλλομετρήσεις μετά την Ελλάδα.
Υ.Γ. Κάντε κλικ σε κάθε εικόνα για ευκρινέστερη ανάγνωση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...