Τρίτη, 31 Ιανουαρίου 2017

Συγκινητική συνάντηση.

Μόλις προ ολίγου, περί ώρα 12.10 σήμερα 31-1-2017, επιστρέφοντας στο γραφείο μου, συνάντησα σχεδόν κάτω από το γραφείο μου τον επίτιμο Πρόεδρο Εφετών κ. Στέλιο Γωνιωτάκη. Αντιλήφθηκα ότι με παρατηρούσε έντονα προσπαθώντας να θυμηθεί ποιος γνώριμος του είμαι. Φυσικά τον χαιρέτισα με σεβασμό και διαμείφθηκε μεταξύ μας ο παρακάτω διάλογος: 

"Γ.Φ. Καλημέρα Σας κ. Πρόεδρε, πως είστε;
Στ. Γ. Καλά ευχαριστώ.
Γ.Φ. Πως νιώθετε κ. Πρόεδρε τώρα που αποχωρήσατε από την ενεργό δράση;
Στ.Γ. Εεεε, ξεκουράζομαι.
Γ.Φ, Εμείς οι δικηγόροι γνωρίζουμε σε τι εξαντλητικές συνθήκες ασκείτε το λειτούργημα Σας εσείς οι δικαστές, αλλά η νομική είναι καψούρα! Όποιος δεν είναι ερωτευμένος, καψούρης με την νομική, καλύτερα να μην την υπηρετεί!
Στ.Γ, Κι εσείς κ. Φραγκούλη έχετε τιμήσει την Νομική Επιστήμη!!"
Θυμάμαι, παλιότερα, όταν ο κ. Γωνιωτάκης υπηρετούσε ως Πρόεδρος Εφετών στο Εφετείο Κρήτης [Χανιά], με συναντά μια μέρα έξω από το γραφείο των Εφετών και με κάλεσε δίπλα του. Τον καλημέρισα και τον ρώτησα, "καλημέρα Σας κ. Πρόεδρε, πως είστε;". Μου απάντησε ως εξής:
"ρε Φραγκούλη [ήταν πάντα οικείος με τους Δικηγόρους], θέλω να σου ότι, όταν βλέπω δικόγραφα σου δεν ερευνώ καθόλου την νομολογία!" Τον ρώτησα απορημένος κι έκπληκτος, "γιατί κ. Πρόεδρε;" Μου ανταπάντησε με πολύ σοβαρό ύφος, "γιατί ξέρω ότι έχεις ξετινάξει την νομολογία στην υπόθεση σου ώστε θεωρώ μάταιη οποιαδήποτε έρευνα εκ μέρους μου"!!
Ειλικρινά θέλω να εκφράσω την συγκίνηση μου και την χαρά μου για την σημερινή απρόσμενη συνάντηση με τον κ. Πρόεδρο Εφετών και τα κολακευτικά του λόγια [δεν υπήρξε ποτέ κόλακας]. Όπως είχα την ευκαιρία να τονίσω για την σπουδαία προσωπικότητα, την σημερινή Πρόεδρο του Αρείου Πάγου κ. Βασιλική Θάνου-Χριστοφίλου στην ανάρτηση "Δικαιούται ο δικαστής να εκφράζεται και να ενεργεί πολιτικά;", σημασία για μένα δεν έχει τι λένε ή τι γράφουν, αλλά ποιος το λέει, ποιος το γράφει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...