Παρασκευή, 20 Μαρτίου 2020

Ο Ταγίπ Ερντογκάν και ο πόλεμος ενάντια στην Νεογραικυλία.

Γράφει ο Salvatore Νεμέσιος [ή αλλιώς, Γιώργος Ε. Φραγκούλης].
1. Δεν αντιλαμβάνομαι γιατί ο κ. Ταγίπ Ερντογκάν θεωρείται φασίστας και δη ισλαμοφασίστας! Ένας πολιτικός που εκλέγεται με ποσοστό μεγαλύτερο του 50 % των ψηφοφόρων που συμμετέχουν στην ψηφοφορία με ποσοστό μεγαλύτερο του 85 % του Τουρκικού Λαού, δεν αντιλαμβάνομαι και πάλι γιατί χαρακτηρίζεται Ισλαμοφασίστας. Λησμονάτε ΟΛΟΙ εσείς οι "έγκριτοι" αρθρογράφοι ότι αντιμετώπισε ένα πραξικόπημα από τους "φίλους" του Αμερικανούς [υπάρχει βέβαια κι ένας μέγας αναλυτής ονόματι Ι. Μάζης που το χαρακτήρισε στημένο!
Μια σύγκριση ανάμεσα στον "Εθνάρχη" μας του "είναι μακράν η Κύπρος" ή του "θα σας βάλω στην Ευρώπη για να βουτήξετε στα βαθιά νερά και να μάθετε να κολυμπάτε" για την αντιμετώπιση που επιφύλαξε στους Απριλιανούς σωτήρες όταν "επανέφερε" -σε παρασκηνιακή συνενόηση μ'  αυτούς για μη εκτέλεση τους- τη Δημοκρατία στη Νεογραικυλία με τα βασανιστήρια των Τούρκων πραξικοπηματιών, τις ομαδικές απολύσεις σε όλο το δημόσιο τομέα των υπόπτων ως φίλα προσκείμενωψν στους πραξικοπηματίες, επιβεβαιώνει τον μέγα αναλυτή Μάζη για το κατά πόσο στημένο ήταν το πραξικόπημα.
Δεν ήξερα μέχρι σήμερα πως οι Αμερικανοί διοργανώνουν και στημένα πραξικοπήματα!] και πως αν ήθελε να επιβιώσει στην εξουσία δεν είχε κανένα άλλο περιθώριο αντίδρασης από αυτόν που εφάρμοσε και εφαρμόζει. Κι ο Ουλιάνοφ στο "Κράτος κι Επανάσταση" υποστήριζε ότι το [ανύπαρκτο Ρωσικό] προλεταριάτο δεν αρκεί να καταλάβει την εξουσία αλλά πρέπει να συντρίψει [τσακίσει, zerbrechen] τον υπάρχοντα κρατικό μηχανισμό. Τα ίδια γινόταν και στην Γαλλική Επανάσταση, ιδίως στην περίοδο της εξουσίας του Μεγάλου Ροβεσπιέρου. Γιατί λοιπόν έχετε την απαίτηση ο Ερντογκάν να πράξει διαφορετικά; Αν βέβαια αυτός είχε τις δικές σας πολιτικές αντιλήψεις και συμβούλους με τις δικές σας ιδέες, δεν θα κρατιόταν στην εξουσία ούτε μια ημέρα παραπάνω μετά την αποτυχημένη απόπειρα, ούτε μια ημέρα. Προφανώς, δημοκράτης είναι ο "Εθνάρχης" του "είναι μακράν η Κύπρος" ή του " θα σας βάλω στην Ευρώπη χωρίς να σας ρωτήσω για να μάθετε να κολυμπάτε στα βαθιά νερά" ή του αμίμητου "στην πολιτική υπάρχουν πράγματα που λέγονται αλλά δεν γίνονται και πράγματα που γίνονται αλλά δεν λέγονται"!! ή του να διοργανώνεις δημοψήφισμα [σπάνια περίπτωση Πνύκας ή Απέλλας] και κατόπιν να το γράφεις στα παλαιότερα των υποδημάτων σου αποδεικνυόμενος κατώτερος ακόμη κι από τους Σκοπιανούς! Η Ελλάδα διαθέτει συμβούλους σαν εσάς, σαν τους Ντόκους, σαν τους Κοτζιάδες κλπ γι'  αυτό και κατάντησε όπως κατάντησε: για ΦΤΥΣΙΜΟ και ΠΕΡΙΓΕΛΟΣ της Ανθρωπότητας!
2. Κατηγορείτε τον Ερντογκάν ότι αποπειράται να αναθεωρήσει την Συνθήκη της Λωζάνης κι ότι είναι επίβουλος της Νεογραικυλίας. Ο Henry Kissinger [είτε σας αρέσει είτε μη] μας διαφωτίζει για τη φύση του Ισλαμισμού ισχυριζόμενος ότι, "Κατά το πρώιμο στάδιο του ισλαμικού συστήματος ήταν επιτρεπτές συμφωνίες μη επίθεσης με μη μουσουλμανικές κοινωνίες. Σύμφωνα με το παραδοσιακό νομικό σύστημα του Ισλάμ, οι συμφωνίες αυτές ήταν πραγματιστικοί διακανονισμοί περιορισμένης διάρκειας, οι οποίοι επέτρεπαν στην ισλαμική πλευρά να διασφαλίσει τη θέση της έναντι απειλών, ενώ παράλληλα ενίσχυε τις δυνάμεις και τη συνοχή της. Στη βάση του προηγούμενου που είχε δημιουργήσει το ισλαμικό κράτος στα πρώτα στάδια του κάνοντας εκεχειρία με εχθρούς τους οποίους τελικά συνέτριβε, οι συμφωνίες αυτές είχαν συγκεκριμένη διάρκεια, μέχρι δέκα χρόνια, μετά το πέρας των οποίων μπορούσαν να ανανεωθούν κατά περίπτωση. Σε αυτό το πνεύμα, κατά τους πρώτους αιώνες της μουσουλμανικής ιστορίας «οι ισλαμικές νομικές αρχές ορίζουν ότι μια συνθήκη δεν μπορεί να διαρκεί για πάντα, καθώς αυτή καθίσταται αυτομάτως κενή περιεχομένου μόλις οι μουσουλμάνοι βρεθούν σε θέση να απειλήσουν με πόλεμο». Αυτό που δεν προέβλεπαν εκείνες οι συμφωνίες ήταν κάποιο μόνιμο σύστημα βάσει του οποίου το ισλαμικό κράτος θα μπορούσε να αλληλεπιδρά επί ίσοις όροις με κυρίαρχα μη μουσουλμανικά κράτη: «Οι κοινότητες του νταρ αλ-χαρμη θεωρούνταν ότι βρίσκονταν σε μια "φυσική κατάσταση", καθώς δε διέθεταν το νομικό υπόβαθρο για να προσέλθουν σε διάλογο με το Ισλάμ επί τη βάσει της ισότητας και της αμοιβαιότητας, αδυνατώντας να συμμορφωθούν με τα ηθικά και νομικά πρότυπα του». Επειδή σύμφωνα με αυτή τη θεώρηση οι εσωτερικές αρχές ενός ισλαμικού κράτους ήταν θεϊκές επιταγές, οι μη μουσουλμανικές πολιτικές οντότητες ήταν έκνομες, άρα ήταν αδύνατον να γίνουν αποδεκτές από τα μουσουλμανικά κράτη ως πραγματικά ισότιμοι εταίροι. Η ειρηνική παγκόσμια τάξη εξαρτιόταν από την ικανότητα σφυρηλάτησης και επέκτασης μιας ενωτικής ισλαμικής οντότητας και όχι από την επίτευξη μιας ισορροπίας μεταξύ αντιπαρατιθέμενων παραγόντων. Σύμφωνα με την εξιδανικευμένη εκδοχή αυτής της κοσμοθεωρίας, η εξάπλωση της ειρήνης και της δικαιοσύνης υπό το Ισλάμ αποτελούσε μια αναπότρεπτη και αμετάκλητη διαδικασία" [κεφάλαιο, Ισλαμισμός και Μέση Ανατολή, από το βιβλίο του "Παγκόσμια Τάξη", εκδόσεις Α.Α. ΛΙΒΑΝΗ, 2014, σελ. 141 επ]. Ο Niccolo Machiavelli υποστήριζε, μεταξύ άλλων, "Το άλλο είδος πολέμου είναι όταν ένας ακέριος λαός μ' όλα του τα γυναικόπαιδα σηκώνεται από έναν τόπο, στενεμένος ή από πείνα ή από πόλεμο, και ξεκινάει να βρει καινούργια εστία καί καινούργια χώρα, όχι για να τήν κυβερνήσει, καθώς κάνανε οι παραπάνω, μα για να την κάμει ολάκερη δική του καί να διώξει ή να εξοντώσει τους παλιούς της κατοίκους. Τούτος ο πόλεμος είναι ΘΗΡΙΩΔΕΣΤΑΤΟΣ και ΤΡΟΜΑΧΤΙΚΟΤΑΤΟΣ. Καί για τέτοιο πόλεμο μιλάει ο Σαλλούστιος στο τέλος του «Ιουγουρθικού», εκεί πού λέει πώς, άμα νικήθηκε ο Ίουγούρθας, τότε ακούστηκε το βαρύ πάτημα των Γαλατών πού κατεβαίνανε στην Ιταλία• καί γράφει ο Σαλλούστιος πώς μ' όλες τις άλλες φυλές ο ρωμαϊκός λαός πολέμησε μοναχά για το ποιος θα κυβερνούσε, ενώ μέ τους Γαλάτες πολέμησε για να σωθεί. Γιατί στον ηγεμόνα ή στή δημοκρατία, πού χτυπάει μια ξένη χώρα, σώνει άμα γονατίσαυνε οι κυβερνήτες της• ΜΑ ΟΙ ΛΑΟΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΥΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΞΟΛΟΘΡΕΨΟΥΝΕ, ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΟΥΝΕ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝΕ ΜΕ ΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΕΤΡΕΦΕ ΑΛΛΟΥΣ... Οί λαοί λοιπόν πού ξενητεύονται κυνηγημένοι ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑΝ ΕΣΧΑΤΗ ΑΝΑΓΚΗ ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΟΙ ΠΙΟ ΕΠΙΦΟΒΟΙ ΚΙ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΣΥΓΚΡΑΤΙΟΥΝΤΑΙ άμα δέν τους άντισκόψουν άρματα γερά" [Διατριβές πάνω στην Πρώτη Δεκάδα του Τίτου Λίβιου, Βιβλίο Δεύτερο, Κεφάλαιο VIII, από την συλλογή του με τίτλο "Έργα", έκδοση ΚΑΛΒΟΣ, τόμος Α', 1984, σελίδες 411 επ, σε μετάφραση Τάκη Κονδύλη]. Ας θυμηθούμε όμως τι υποστήριζε το ΜΕΓΙΣΤΟ μυαλό που γέννησε ποτέ η Ανθρωπότητα, κάποιος Θουκυδίδης [τον οποίο μετέφρασε ο Ελευθέριος Βενιζέλος. Άραγε, τυχαία έκανε την σημερινή Ελλάδα από την Πελοπόννησο και την Στερεά Ελλάδα, τυχαίο;], "§ 105. ΑΘΗΝΑΙΟΙ προς ΜΗΛΙΟΥΣ: Όσον αφορά την εύνοια των θεών, ούτε εμείς νομίζουμε ότι θά μάς λείψει. ΓΙΑΤΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΠ' Ο,ΤΙ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ Ή ΠΡΑΤΤΟΥΜΕ ΔΕΝ ΑΝΤΙΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ. Πιστεύουμε δηλαδή ότι και οι θεοί και, ΠΡΟΦΑΝΩΣ, ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΠΟ ΦΥΣΙΚΗ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΠΑΝΤΟΤΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΑΣΘΕΝΕΣΤΕΡΟ. Αυτόν το φυσικό νόμο ούτε τον θεσπίσαμε εμείς ΟΥΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΤΟΝ ΕΦΑΡΜΟΣΑΜΕ, ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΒΡΗΚΑΜΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΠΑΝΤΟΤΙΝΑ, ΚΑΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΩΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕ ΕΜΑΣ ΔΥΝΑΜΗ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΙΔΙΟ. Έτσι, σέ ό,τι αφορά τους θεούς, εύλογα δέν φοβόμαστε ότι θά πάθουμε κακό• όσον αφορά όμως τήν ιδέα πού έχετε γιά τους Λακεδαιμονίους, ΟΤΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΑΠΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΤΙΜΗΣ ΝΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ, ΣΑΣ ΜΑΚΑΡΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΦΕΛΕΙΑ ΣΑΣ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΖΗΛΕΥΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΕΡΙΣΚΕΨΙΑ ΣΑΣ. Διότι οι Λακεδαιμόνιοι στις μεταξύ τους σχέσεις και σέ ό,τι σχετίζεται μέ τους θεσμούς του τόπου τους συμπεριφέρονται άριστα. Αλλά γιά τή συμπεριφορά τους απέναντι στους άλλους πολλά θά είχε κανείς νά πεί και θά μπορούσε συγκεφαλαιώνοντας νά έλεγε ότι πιο έκδηλα άπ' όσους ανθρώπους γνωρίζουμε ΤΑΥΤΙΖΟΥΝ ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ. Καί βέβαια μιά τέτοια στάση δέν ανταποκρίνεται στην τωρινή δική σας αλόγιστη προσδοκία γιά σωτηρία" [Ιστορία, Βιβλίο Ε', έκδοση ΠΟΛΙΣ, 2011, μετάφραση Νικολάου Σκουτερόπουλου]. Ο Τ. Ερντογκάν δεν κάνει τίποτα άλλο από όσα του λέει η Ισλαμική Κοσμοθεωρία, ο Machiavelli και, κυρίως, ο Θουκυδίδης ο ΜΕΓΙΣΤΟΣ! Ο Νεογραικύλος με τους πολιτικάντηδες που ψηφίζει να τον "υπηρετούν" δεν κάνουν τίποτα άλλο παρά να επιβεβαιώνουν τον Θουκυδίδη τον ΜΕΓΙΣΤΟ στις θλιβερές διαπιστώσεις του στο Μεγαρικό Ψήφισμα, "§ 140. Αθηναίοι, αν και γνωρίζω καλά ότι οι άνθρωποι με άλλον ενθουσιασμό αναλαμβάνουν τον πόλεμο και άλλες διαθέσεις δείχνουν κατά τη διεξαγωγή του και ότι τα συναισθήματα τους μεταβάλλονται ανάλογα με τα γεγονότα, ωστόσο, εξακολουθώ να έχω πάντα τη γνώμη ότι δεν πρέπει να υποχωρήσουμε στους Λακεδαιμονίους. Και σήμερα επίσης βλέπω ότι πρέπει να σας δώσω τις ίδιες ή, έστω, παραπλήσιες συμβουλές, όπως και στο παρελθόν, και θεωρώ δίκαιο, όσοι από σας πεισθείτε στα λόγια μου, να υποστηρίξετε τις κοινές αποφάσεις, ακόμη και αν τυχόν θα έχουμε κάποιες αποτυχίες, αλλιώς, σε περίπτωση επιτυχίας, να μη ζητάτε για τον εαυτό σας ένα μέρος από τη σωστή κρίση για την αναγκαιότητα του πολέμου. Γιατί ενδέχεται η εξέλιξη των γεγονότων να πάρει τροπή αντίθετη προς τα σχέδια των ανθρώπων. Αυτός, άλλωστε, είναι και ο λόγος για τον οποίο κατηγορούμε συνήθως την τύχη για όσα μας συμβαίνουν αντίθετα με τους υπολογισμούς μας. Όι Λακεδαιμόνιοι και στο παρελθόν έδειχναν καθαρά τις εχθρικές τους διαθέσεις απέναντι μας και σήμερα τις δείχνουν ακόμη πιο καθαρά. Γιατί, ενώ έχει συμφωνηθεί ρητά να προτείνουμε και να δεχόμαστε διαιτησία για τις μεταξύ μας διαφορές και να διατηρεί η κάθε πλευρά τα κεκτημένα, αυτοί ούτε ζήτησαν ποτέ μέχρι σήμερα διαιτησία ούτε τη δέχονται τώρα που τους την προτείνουμε, αλλά προτιμούν να λύσουν τις διαφορές τους με μας με πόλεμο παρά με διαπραγματεύσεις. Και σήμερα είναι εδώ όχι για να διατυπώσουν παράπονα, αλλά για να μας δώσουν διαταγές. Έχουν δηλαδή την απαίτηση και την πολιορκία της Ποτείδαιας να λύσουμε και την Αίγινα να αφήσουμε αυτόνομη και να ανακαλέσουμε το Μεγαρικό ψήφισμα. Οι πρέσβεις μάλιστα που ήρθαν τώρα τελευταία μας λένε απειλητικά να αφήσουμε τους Έλληνες αυτόνομους. Κανένας όμως από σας ας μη πιστέψει ότι θα πολεμήσουμε για ασήμαντη αφορμή, αν δεν ανακαλέσουμε το Μεγαρικό ψήφισμα, για το οποίο επιμένουν ιδιαίτερα λέγοντας ότι, αν ανακληθεί, υπάρχει πιθανότητα να μη γίνει πόλεμος• μήτε να αφήσετε στη συνείδηση σας την τύψη ότι πολεμήσατε για κάτι ασήμαντο• γιατί το κάπως επουσιώδες αυτό ζήτημα εμπεριέχει την εξακρίβωση και τη δοκιμασία του φρονήματος σας. Εάν δηλαδή υποχωρήσετε τώρα σ' αυτούς, θα βρεθείτε αμέσως μπροστά σε κάποιαν άλλη αξίωση, πιο δυσάρεστη, αφού θα σχηματίσουν τη γνώμη ότι από φόβο ενδώσατε και την πρώτη φορά• αν όμως αρνηθείτε με αποφασιστικότητα, θα τους δώσετε να καταλάβουν μια και καλή ότι πρέπει να συμπεριφέρονται απέναντι σας το λιγότερο ως ίσοι προς ίσους" [Βιβλίο Α', έκδοση ΖΗΤΡΟΣ]. Αν βεβαίως ο Τ. Ερντογκάν είχε συμβούλους όπως εσάς στο SlPress και σ'  ΟΛΗ την εγχώρια δημοσιογραφία θα είχε ξεπέσει στο αξιοθρήνητο επίπεδο ενός Γιωργάκη, ενός Κωστάκη, ενός Κούλη, ενός Αλέξη, με μόνιμο φόντο και άλλοθι για την ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΗΣΗ της Νεογραικυλίας τον αέρα [βλ. Ίμια, εντελώς πρόσφατη έρευνα για υπόγειο ορυκτό πλούτο στα εγχώρια ύδατα από το Urutz και οι σύγχρονοι Μιαούληδες μας να το "παρακολουθούν" από απόσταση ενός χιλιομέτρου κλπ]. Αλήθεια κ. Στ. Λυγερέ, τους 6 της Μικρασιατικής Συμφοράς τους εκτέλεσαν γιατί αποπειράθηκαν να μεγαλώσουν εδαφικά την Ελλάδα, τους Σημίτηδες, Πάγκαλους, Λυμπέρηδες που παρέδωσαν ελληνικό έδαφος γιατί δεν τους εκτέλεσαν αλλά τους παρέχετε έδαφος όλη εσείς η "έγκυρη" δημοσιογραφία να εκφράζουν απόψεις περί επώδυνων συμβιβασμών [λέγε εδαφικές παραχωρήσεις, δηλαδή παραχώρηση εθνικής κυριαρχίας;]
3. Πιπιλίζετε την θλιβερή καραμέλα του πρώτου [αν θυμάμαι καλά- διδάξαντος] Σημίτη περί τάχα "θερμού επεισοδίου". Δεν αντιλαμβάνομαι τον άθλιο χαρακτηρισμό "θερμό επεισόδιο". Ακόμη κι ένας άνθρωπος να σκοτωθεί δεν νοείται χαρακτηρισμός "θερμό επεισόδιο" αλλά πόλεμος. Και πόλεμος δεν είναι μόνο όταν σκοτώνονται άνθρωποι, έστω κι ένας, πόλεμος είναι κι όταν γίνεται απόπειρα για εισβολή στην επικράτεια σου ατόμων που είναι-με μαθηματική νομοτέλεια -βέβαιο ότι θα αποτελέσουν την Πέμπτη φάλαγγα του εχθρού. Με τον χαρακτηρισμό "θερμό επεισόδιο" θέλετε να συνηθίσετε τον Νεογραικύλο σαν κάτι το ασήμαντης σημασίας γεγονός! Θυμάμαι πάλι τον Θουκυδίδη τον ΜΕΓΙΣΤΟ όταν περιέγραφε στην θυελλώδη σύγκληση και συνεδρίαση της Πνύκας την επιχειρηματολογία του Αλκιβιάδη ενάντια στον αρνητικό Νικία, υπερθεματίζοντας για την Σικελική Εκστρατεία [στη θέση του Αλκιβιάδη βάλτε τον Ερντογκάν, στην θέση των Αθηναίων τους Τούρκους, στη θέση των Σικελιωτών τους Νεογραικύλους], "§ 17. για τήν εκστρατεία στή Σικελία νά μήν αλλάξετε γνώμη, πώς τάχα θά γίνει εναντίον μιας μεγάλης δύναμης. Γιατί οι πόλεις τής Σικελίας είναι πολυάνθρωπες, από όχλους ανάμεικτους με συνεχείς πολιτικές μεταβολές και προσθήκες εξαιτίας αυτών στή σύνθεση τους. Και γι' αυτό κανένας δεν τις αισθάνεται ως πατρίδα του ούτε είναι εφοδιασμένοι με όπλα ούτε υπάρχουν εκεί οι απαραίτητες εγκαταστάσεις• καθένας έτσι κοιτάζει τί θά αρπάξει από το δημόσιο, είτε μέ πειστικά λόγια είτε με στασιαστικά κινήματα, έτοιμος πάντα, εάν δέν το κατορθώσει, νά πάει νά ζήσει αλλού. Είναι απίθανο ένας τέτοιος συρφετός νά μπορεί νά παρακολουθήσει ομονοώντας μιά αγόρευση ή νά αναλάβει από κοινού δράση• γρήγορα θά αρχίσουν ένας-ένας νά προσχωρούν σ' εμάς, άμα τους υποσχεθούμε κάτι ευχάριστο, προπαντός εάν, όπως πληροφορούμαστε, μαστίζονται και από εμφύλιες διαμάχες. Αλλά ούτε αυτοί διαθέτουν όσους οπλίτες καυχώνται ότι έχουν ούτε οί υπόλοιποι Ελληνες, όπως φάνηκε τελικά, είχαν όσο στρατό υπολόγιζαν οί ίδιοι• ώς προς αυτό η Ελλάδα έχει πέσει πάρα πολύ έξω στους υπολογισμούς της και μόλις σέ τούτο τον πόλεμο εξοπλίστηκε επαρκώς. Τέτοια λοιπόν είναι η κατάσταση εκεί, και άπ' ό,τι ακούω θά γίνει ακόμη ευνοϊκότερη (γιατί θά υπάρξουν πολλοί βάρβαροι πού από μίσος στους Σικελιώτες θά τους επιτεθούν κι αυτοί μαζί μας)" [Βιβλίο Ζ', έκδοση ΠΟΛΙΣ κλπ]. Το ότι αρκετοί από αυτούς τους εισβολείς είναι δυστυχισμένοι, η Νεογραικυλία δεν φταίει σε ΤΙΠΟΤΑ. Οι Αμερικανοί και οι ΕυρωΠΕΟΙ τους ξεσπίτωσαν, στις χώρες τους λοιπόν ας πάνε να τους εκδικηθούν! Κανείς από εσάς της "έγκυρης" δημοσιογραφίας δεν έθεσε [και να απαντήσει] στην απορία, όταν αυτοί οι "δυστυχισμένοι" μπορούν και πληρώνουν 2.000 ή και 5.000 ανά άτομο τον Τούρκο δουλέμπορο, γιατί δεν δίδουν πολύ λιγότερα σε ένα αεροπορικό εισιτήριο να πάνε κατ'  ευθείαν στις χώρες που τους ξεσπίτωσαν [Γερμανία, Γαλλία κλπ]; Να δούμε τότε αν οι κοπτόμενοι για τα ανθρώπινα δικαιώματα ευρωΠΕΟΙ θα καταρρίψουν τα αεροπλάνα που θα τους μεταφέρουν ως εκεί εισβολείς;
Η χώρα μας βρίσκεται διαρκώς σε πόλεμο με την "εταίρο" μας στο ΝΑΤΟ Τουρκία τουλάχιστον από την εποχή των Ιμίων. Βοήθεια δεν πρόκειται να αναμένουμε, ιδίως από τα Αμερικανάκια, που τους παραχωρούμε, χωρίς διαπραγμάτευση, το έδαφος μας για τα παιγνίδια τους ενάντια στην Ρωσία και την Κίνα. Όχι μόνο αυτό, αλλά σε περίπτωση πολέμου με αεροπλάνα, τανκς κλπ θα αποτελέσουν μια άλλη Πέμπτη Φάλαγγα πιο επικίνδυνοι από τους εισβολείς από τον Έβρο και τα παράλια της Τουρκίας, αφού με τον ηλεκτρονικό πόλεμο τους θα στέλνουν τα αεροπλάνα μας και τα πλοία μας στο Ισραήλ ή στην Αίγυπτο όπως το '74 [το ελικόπτερο των Ιμίων μήπως έπεσε λόγω ηλεκτρονικού πολέμου; Γιατί δεν δίδεται το πόρισμα στη δημοσιότητα αφού υποτίθεται ότι στη Νεογραικυλία ζούμε υπό καθεστώς Δημοκρατίας;] διότι προτιμούν την Τουρκία από εμάς που μας έχουν- διαχρονικά- δεδομένους οσφυοκάμπτες και με πάντοτε ισχύον το δόγμα του Παναγιώτη Κανελλόπουλου προς τον Van Fleet, "στρατηγέ μου, ιδού ο Στρατός Σας"!
Λυπάμαι κ. Λυγερέ όλο το συνάφι σας για την θλιβερή καραμελιάδα σας περί τάχα αναμενόμενου θερμού επεισοδίου ενώ η χώρα μας βρίσκεται σε πόλεμο με την Τουρκία ήδη από την Εποχή των Ιμίων.